2019-12-16 0
Изцяло обновен корпоративен уебсайт представи на своите клиенти "Обединена българска банка". Сайтът е създаден след внимателен анализ на потребителското поведение и е съобразен с всички актуални тенденции в областта на уебдизайна.
Основен фокус в новия сайт са подобрената навигация и опростяването на продуктовите страници с цел по-лесно ориентиране в богатото портфолио от продукти и услуги на банката. Разработени са дигитални инструменти като калкулатор за потребителски и ипотечни кредити, който изчислява месечна вноска при въвеждане на параметри за стойност на кредита и срок на погасяване; модул за сравнение на банкови продукти, както и различни форми за изпращане на запитване при интерес към конкретен продукт.
"Като всяка динамична компания ОББ непрекъснато услугите, които предлага на своите клиенти. Създадохме новия сайт на ОББ с идеята той да събира на едно място всички наши предложения, като същевременно отразява нагласите на потребителите за бърз достъп по всяко време, на всякакво устройство, до най-важното, което трябва да знаят", заяви Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на "КВС Груп" за България.
Оригиналният и стилен дизайн на новия сайт е съобразен с корпоративната идентичност на "KBC Груп" и цели разпознаваемост на брандовете от Групата във визуално и функционално отношение. Освен новия сайт на ОББ, дигиталното портфолио на "KBC Груп" в България се допълва от нови сайтове на дружествата "ОББ Факторинг" и "ОББ Застрахователен брокер" . В същата стилистика е издържан и сайтът на българския клон на KBC лабораторията за иновации SurfStudio .
Всички нови сайтове на компаниите от "KBC Груп" са изработени от eDesign, една от най-награждаваните български агенции за уеб дизайн, с повече от 15 години опит в създаването на качествени и запомнящи се уеб проекти.
"За eDesign е привилегия, че вече 6 години "Обединена българска банка" вижда в лицето на нашата агенция надежден партньор и че имаме възможността да надградим тези отношения с работата си по всички сайтове от групата на "KBC". Новият уебсайт на ОББ е предизвикателен и амбициозен проект, като освен с ребрандирането на банката е свързан и с постоянно променящите се потребителски нагласи и все по-мащабното навлизане на дигитални услуги във финансовия сектор. Вярвам, че създадохме изключително качествен продукт, който отговаря на високите изисквания на групата на "KBC", разказа Георги Костов, творчески директор и основател нa дигиталната агенция eDesign.
Новият сайт на ОББ е най-новото допълнение в постоянно разширяващото се дигиталното портфолио от услуги на ОББ. В началото на декември банката представи специално разработената интернет платформа, която цели да подпомогне търсещите жилище в планирането на бюджета за закупуване на нов дом чрез ипотечен кредит. Освен с калкулация на максималните цена и срок на кредита, платформата дава актуална информация за имотите в продажба в 6 големи български града и прави профил на избрания квартал, като обобщава данните за наличието на училища, паркове и детски градини в близост, индекс за чистота на въздуха, транспортни връзки, демография на квартала.
Наскоро банката обяви и стартирането на изцяло дигитален процес за вземане на потребителски кредит или овърдрафт, без нужда от кандидатстване, през мобилното банкиране "ОББ Мобайл".