Zdraveyte, Dami i Gospoda !
Mnogo mi se iska da vi popitam Vas i Vie ot svoq strana da postavite pred ob6testvenostta i "d1rjavnite" institucii, kakva e pri4inata - SLED 01.01.2005, AZ KATO PROST B1LGARIN DA MOGA DA OTIDA S1S S4UPENATA SI KOLA DO CENT1RA NA CARIGRAD(ISTANBUL), RIM, PARIJ, BERLIN ILI K1DETO I DA E, kato ne platq i lev, A DA TRQBVA DA SI PLA6TAM KOGATO ISKAM DA OTIDA OT VARNA DO DOBRI4(i v dvata slu4aq polzvayki p1rvoklasni p1ti6ta, kato dori tezi do Carigrad sa zna4itelno po-dobri ot na6ite, za koito trqbva i da pla6tame). Mnogo Vi molq s Va6ata visoka kvalifikaciq i v1zmojnosti da postavite pred ob6testvoto, tozi zasqga6t vse pak vsi4kini nemalovajen v1pros. Daniel,Varna.
- Дата и час: 18 Дек 2024, 20:15 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
do 4ikago i nazad
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
Re: do 4ikago i nazad
E, moje i da ne s1m prav, ama za6o togava nav1n ne mi iskat pari za da se v1zpolzvam ot dadenoto mi v BG konstituciq pravo na predvijvane, izpolzvayki dostijeniqta na hau4no-tehni4eskiq proces MPS Trabant 601, bez dori da s1m dan1koplatec. Otnosno predi6niq tekst, prost s16tiq s1m go kopiral ot moite pisma s s16tiq v1pros do Prazident, MF, MTC, MRRB, BNT, bTV i t.n.
Otdelno ot tova ednosedmi4na vinetka za polzvzne na Magistralite v Avstriq naprimer struva 8 evro, a pri nas za tova deto mnogo trudno moje da se opredeli za Magistrala Sofiq - Burgas pri tova ednoposo4no 20-25lv, ne 4e ima golqmo zna4enie ama, ako vzemem da s1postavim i dohodite na naselenieto v dvete d1rjavi 6te izleze...... abe nqma smis1l napravo, ama to Han Asparuh i toy B1lgariq 6te mi pravi.....
Otdelno ot tova ednosedmi4na vinetka za polzvzne na Magistralite v Avstriq naprimer struva 8 evro, a pri nas za tova deto mnogo trudno moje da se opredeli za Magistrala Sofiq - Burgas pri tova ednoposo4no 20-25lv, ne 4e ima golqmo zna4enie ama, ako vzemem da s1postavim i dohodite na naselenieto v dvete d1rjavi 6te izleze...... abe nqma smis1l napravo, ama to Han Asparuh i toy B1lgariq 6te mi pravi.....
- danielll
Re: do 4ikago i nazad
То май, сам си приказвам, ама ако си представим следния казус : 20 Май 2005г., дебел немски турист бива спрян на междуселски републикански път от III клас от не-корумпиран служител на BG КАТ, съответно съставя му се акт за нарушение - липса на платена Винетна такса, на излизане от РБ дойчото си плаща всичките сметки и прибирайки се в Немско си казва, що да не взема да си направя малко "густо", позовавайки се на Международно-правните обичаи, а именно Германия предоставя безвъзмездно преминаване дори по Магистралите си на всички и български граждани решили да го направят и според тази Международно-правна градиция аналогичното трябва да се предоставя от РБ. Пак ще станем за резил. Е, тези мои глупости се четат и от много по-умни от мене, така че, моля ви дайте ми някаква яснота по проблема.
P.S. Пък може и съвет на някой от нашите велики държавнищи, защото нито по Турско, че даже и преди това, по Римско време пътищата (обществените) не са били платени, е имало е хайдуци, но май не става дума за това......тогава са се криели около пътя, а сега .............
P.S. Пък може и съвет на някой от нашите велики държавнищи, защото нито по Турско, че даже и преди това, по Римско време пътищата (обществените) не са били платени, е имало е хайдуци, но май не става дума за това......тогава са се криели около пътя, а сега .............
- danielll
Re: do 4ikago i nazad
Това е т.нар. "безплатен обяд". Което е основен принцип в икономическата наука, по-точно, че няма такъв.
Става дума за публичните проекти - форма за "сътрудничество" между държавата и частната сфера по изграждане на големи инфраструктурни проекти. За родина на идеята се смята Великобритания, особено популярна е тази форма на инвестиране в публични проекти (естествено) при правителствата на Желязната лейди. Различните форми на PPP/PFI (public-private partnership/private finance initiative) се смятат за успешна формула, тъй като рискът се поема от частната сфера, която се смята за по-гъвкава и способна да поеме различен вид икономически и политически риск.
Обаче. Няма безплатни обяди. Всичко става за сметка на потребителя на съответни услуги. Например, ползвателя на шосейната мрежа, по-конкретно първокласните пътища. Този начин на възстановяване и поддържане на пътищата не е дал резултат в Унгария, защото хората са предпочитали да заобикалят пътищата с такса. В страни с нисък среден доход такива инициативи, според мен, са обречени на неуспех, защото това е още една "данъчна" тежест.
От друга страна, това е една от малкото формули, които са приемливи за свободното пазарно стопанство и конкуренцията на стопанските субекти - говоря и за изискванията на ЕС.
Става дума за публичните проекти - форма за "сътрудничество" между държавата и частната сфера по изграждане на големи инфраструктурни проекти. За родина на идеята се смята Великобритания, особено популярна е тази форма на инвестиране в публични проекти (естествено) при правителствата на Желязната лейди. Различните форми на PPP/PFI (public-private partnership/private finance initiative) се смятат за успешна формула, тъй като рискът се поема от частната сфера, която се смята за по-гъвкава и способна да поеме различен вид икономически и политически риск.
Обаче. Няма безплатни обяди. Всичко става за сметка на потребителя на съответни услуги. Например, ползвателя на шосейната мрежа, по-конкретно първокласните пътища. Този начин на възстановяване и поддържане на пътищата не е дал резултат в Унгария, защото хората са предпочитали да заобикалят пътищата с такса. В страни с нисък среден доход такива инициативи, според мен, са обречени на неуспех, защото това е още една "данъчна" тежест.
От друга страна, това е една от малкото формули, които са приемливи за свободното пазарно стопанство и конкуренцията на стопанските субекти - говоря и за изискванията на ЕС.
- alexander_tonev
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта