начало

етажна собественост офис сграда

Казуси за недвижими имоти


етажна собественост офис сграда

Мнениеот pitasht » 12 Мар 2014, 13:54

Как смятате се изчисляват разходите за общи части в сграда етажна собственост в която има само офиси, без жилища?
Според идеалните части, според броя офиси, според квадратурата офиси или според посещаемостта?
И не открих някъде да пише но съсобственици искат при ремонта да се направи преизчисление на общите части, като има обекти с отделни входове в сградата като им се намалят общите части и по този начин се намали и частта от ремонта или поне на вътрения ремонт. Общите части са посочени в нот. актове но междувременно има заграбени общи части които са оградени и за които научихме че май са си издали и нот.акт.
Отделно в сграда има двама лекари, но и другите офиси си работят с клиенти естествено доста по-малко и се прави искане лекарите да заплатят тройно на другите офиси за вътрешния ремонт. Наистина е отбелязано чл. 51 Закона за управление на ЕС
Собственик, ползвател или обитател, който упражнява професия или извършва дейност в самостоятелен обект на етажната собственост, свързана с достъп на външни лица, заплаща разходите за управление и поддържане на общите части в размер от трикратния до петкратния размер, определен с решение на общото събрание.

Според мен обаче всички собственици са търговци или свободни професии и отговарят на това изискване. Изобщо този закон някак не урежда точно офис-сградите.
pitasht
Активен потребител
 
Мнения: 1363
Регистриран на: 19 Май 2006, 09:18

Назад към Имотни казуси


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


cron