doondie написа:Може ли повече информация за казуса - каква е стоката, какъв е проблемът с нея, кога е закупена и кога е възникнало несъответствието, какъв е търговецът (вече стана ясно, че е онлайн магазин, но български ли е?), каква кореспонденция е водена с него.
Все пак има движение по казуса – след 3 (три) месеца упорство и забавена реакция от страна на търговецът-продавач получих имейл с искане да изпратя
за моя сметка продукта предмет на рекламация за да бъде извършена “независима експертиза”
Очевидно предвид цената на закупения продукт (става въпрос за не чак толкова скъпа вещ) може да се каже, че търговецът-продавач не иска да признае дефекта и прави всичко възможно, за да не се реши проблема и да не се излезе по най-добрия начин от създалата се ситуация. Много добре знае, че когато продава такъв вид продукт, е нормално, от сто чифта пет да се върнат с някакъв проблем.
Но за да му стане максимално ясно, как така рекламирания продукт е проявил дефект в качеството при употребата му за толкова кратък период от време се налага становище от врачки и гледачки.
Най-учтиво поисках да просочи само в рамките на едно изречение - какъв е мотивът му за отказ да експедира (организира) транспорт на дефектния продукт
за негова сметка до центъра за рекламации.